Ofte stillede spørgsmål
Skal man kunne have en konto for at handle hos Nem Bazar
Du behøver ikke have en konto for at handle hos Nem Bazar. Det er muligt at købe produkter på webshoppen uden at være registreret som bruger. Hvis du ønsker at lave ønskelister, favoritlister eller få adgang til dine tidligere ordrer, kan du dog vælge at oprette en brugerprofil.
Får jeg det samme produkt, som jeg ser på billedet?
Når du bestiller et produkt fra vores webshop, modtager du det, du har bestilt og har set på billedet. I tilfælde af, hvis vi ikke har det samme produkt i samme mærke på vores lager, vil vi straks informere dig via e-mail / telefon. Vi vil så derefter være i stand til at levere produktet i et andet mærke, hvis vi får en bekræftelse fra dig.
Kan jeg bestille et bestemt produkt som i ikke har på jeres webshop?
Det kan du godt, vi skal blot bede dig om at skriv til os hvilket produkt/produkter du ønsker, vi er fleksible med at skaffe eftersøgte produkt
Hvor kan jeg se min ordre?
Du modtager din ordrebekræftelse via e-mail med dit login oplysninger.
Hvordan kan jeg returnere en vare?
I tilfælde af fejl eller mangler i din ordre, bedes du kontakte vores kundeservice så hurtigt som muligt (inden for 3 arbejdsdage) efter modtagelse af din ordre. Reklamationsretten er din ret til at klage over et produkt eller ordre, der har fejl eller mangler. Det betyder, at du enten kan udveksle varerne, få pengene tilbage eller få en rabat afhængigt af den specifikke situation. Selvfølgelig er det et krav, at klagen er berettiget, og at manglen ikke forekommer som et resultat af forkert brug af produkterne eller anden skadelig opførsel.